1. Beste reklamefilm

Copy of Til artikkel 2533 x 815 px 1

Juryen vil gjøre en helhetsvurdering på bakgrunn av følgende kriterier:

  • I hvilken grad reklamefilmen er en interessevekker
  • I hvilken grad reklamefilmen formidler et budskap og kan bidra til salg.
  • Det generelle inntrykket av reklamefilmen
  • Originalitet

Reklamefilmen må ikke vare lengre enn 1 minutt.

HVA SKAL LEVERES INN?

Bedriften må levere inn en kort beskrivelse (maks 2 A4 sider) i PDF-format som inneholder:

  • Navn på ungdomsbedriften, skole og utdanningsprogram
  • Navn på konkurransen: «Beste reklamefilm»
  • Informasjon om kriteriene over
  • Informasjon om hvordan dere har brukt reklamefilmen for å markedsføre/profilere bedriften
  • URL-link til reklamefilmen lagt inn i pdf-dokumentet. Linken må være åpen.
  • Informasjon om arbeidsprosessen i ungdomsbedriften (f.eks. hvem i bedriften gjorde hva)
  • Hvis dere har brukt eksterne krefter i utviklingen av reklamefilmen, må dere gjøre rede for hvem (hvilke bedrifter) som har vært involvert og hvordan dere har samarbeidet
  • Kontaktperson i ungdomsbedriften med telefon og e-post
  • PDF-filen navngis med konkurransenavn, skolenavn og navn på ungdomsbedrift, f.eks «bestereklamefilm_skole_DuoslicerUB»