2. Beste markedsføring
Juryen vil gjøre en helhetsvurdering på bakgrunn av følgende kriterier:
- Er videopitchen original og skiller den seg ut?
- Er det benyttet spesielle virkemidler eller støtteverktøy som fungerer godt?
- Presenteres ungdomsbedriften på en god måte?
- Presenteres ungdomsbedriftens produkt (vare/tjeneste) på en god måte?
Juryen ser gjennom og vurderer innsendte videopitcher i forkant av FMUB. Juryen vil ikke legge vekt på teknisk kvalitet på bilde/lyd da det er store variasjoner i hva slags utstyr ungdomsbedriftene har hatt tilgjengelig.
HVA SKAL SENDES INN?
En beskrivelse (maks 5 A4 sider – kun ett dokument) i PDF-format som inneholder:
- Navn på konkurransen «Beste markedsføring»
- Navn på ungdomsbedriften, skole og utdanningsprogram
- Kort beskrivelse av forretningsideen
- Informasjon om kriteriene over
- Legg inn dokumentasjon på aktivitetene* som er gjennomført. Dokumentasjon kan være url-linker til nettside, FB/Instagram, reklamefilm, oppslag i media, bilder etc
- Legg gjerne inn markedsplan dersom dere har det
LEVER INNEN 14. FEBRUAR – NAVNGI PDF-FILEN: ”Markedsføring_Navn på UB”
1. premie: Gavesjekk 2000kr
2. premie: Gavesjekk 1500 kr
3. premie: Gavesjekk 1000 kr