Program og 10 viktige punkter!

Program for dagen

09.00-10.00: Rigging av stander

10.00-10.30: Åpning av mesterskapet fra scenen

10.30-11.45: Juryrunde nummer 1

12.00-12.30: Moteshow og musikk fra scenen

12.30-13.15: Juryrunde nr 2

14.00-14.40: Premieutdeling fra scenen


Viktige punkter!

  1. Når dere kommer går lærer til infodisken for å registrere ankomst. Dere får utdelt deltakerbevis som vil fungere som bong til lunsj, og et kart over alle standene som viser hvor dere skal stå.
  2. I infodisken må læreren deres levere skjemaet som deres foresatte har skrevet under på, som viser om dere kan bli tatt bilde av eller ikke under arrangementet. (Hvis det ikke er levert pr mail på forhånd)
  3. All rigging må være ferdig til kl 10 når åpningen starter. Da samles alle ved scenen, mens lærere og et vakt-Crew passer på standene.
  4. Det eneste dere får utdelt av UE er standvegger i papp og et bord. Resten må dere ta med selv. Bordet er 120 bredt, 75 høyt, og 45 dypt. Standen er 190 høy, bakveggen er 180 bred, og sideveggene er 90 dyp.
  5. Vi ønsker ikke mer enn 1 stol pr stand, samt at alle må gjemme unna rot og klær under bordet ved hjelp av en egen medbrakt duk som dekker bordet.
  6. Husk at juryen kommer flere ganger. Standen må hele tiden være betjent!
  7. Lunsjrullering starter kl 10.30. Del opp hvem som spiser først og sist.
  8. Om det står kunder ved standen når juryen kommer, be høflig om at de trekker til siden om de har mulighet til det
  9. Ta pauser, besøk andre elevbedrifter og gjør dagen til et godt minne!
  10. Spør noen med UE t-skjorte om dere trenger hjelp til noe.
  11. Det er ikke tillatt med matlaging på stand
  12. Ikke tegn på standen, men dekk den heller til med et stykke pent stoff.
  13. Husk at dere selv må ha med festemateriell til å henge opp ting på pappveggen. Nåler, klesklyper, tape. Ikke stiftemaskin.
  14. Ikke lov med høy musikk!
  15. Smil, Smil, Smil.. og kos dere!