Jevnlig SB fra OsloMet

Jevnlig SB leverer eksklusive såper i refill-emballasje på døren til forbruker gjennom en algoritmebasert abonnementsløsning.

Studentbedriften representerer Oslo i kategoriene Bærekraftsprisen, Beste forretningsplan/-modell, Beste næringslivsarbeid - i samarbeid med NHO, Beste HR-bedrift - i samarbeid med ManpowerGroup og Beste Studentbedrift - i samarbeid med Ferd.


Jevnlig SB

Med bakgrunn i nordmenns enorme plastforbruk og ønske om effektivisering av basale oppgaver vil Jevnlig SB endre måten forbrukere handler og kjøper forbruksvarer på.

"Visjonen er å være den største forhandleren av såpe i refill-emballasje i Norden innen 2028."
Jevnlig logo

Deltakere: Ingrid Alværn, Anna Bjurholt og Hanna Worum.

Studiested: Master i entreprenørskap, OsloMet

Foreleser: Even Haug Larsen

Kontaktinformasjon

Daglig leder Jevnlig SB: Ingrid Alværn, e-post ingrid.alvarn@gmail.com

Besøk Jevnlig SB på deres LinkedIn her.

Kontaktinformasjon til ansvarlig i UE Oslo:

Silje 2
Silje Bretvik Gundersen
Fagansvarlig, høyere utdanning. I permisjon.