10. Kundeopplevelse på nett
Juryen vil gjøre en helhetsvurdering på bakgrunn av følgende kriterier:
- Kommunikasjon: Løsningen profilerer bedriften og dens produkter (varer og tjenester) til målgruppen på en god måte. Informasjonen er relevant for målgruppen. Det er enkelt å finne siden på nett.
- Brukervennlighet: Løsningen er ryddig og oversiktlig, og er enkel å navigere i. Nettsiden skaper et ønske hos målgruppen om flere besøk.
- Teknisk: Funksjonaliteten forbedrer brukeropplevelsen. Dersom løsningen inneholder nettbutikk er sikkerhet ved betaling og betalingsalternativ ivaretatt.
HVA SKAL SENDES INN?
I tillegg til reklamefilmen og et bilde av de ansatte i ungdomsbedriften skal det sendes inn følgende dokumentasjon:
A. En kort beskrivelse (maks 2 A4 sider) i PDF-format som inneholder:
- Navn på konkurransen «Beste kundeopplevelse på nett».
- Navn på ungdomsbedriften, skole og utdanningsprogram.
- Telefonnummer og e-postadresse til en kontaktperson i ungdomsbedriften.
- Ungdomsbedriftens web-adresse (URL).
- Informasjon om kriteriene over.
- Informasjon om hvem som er målgruppen for bedriften/produktet.
LEVER INNEN 8. MARS OG NAVNGI BIDRAGET
”Beste kundeopplevelse på nett_Navn på UB”