SOGN OG FJORDANE: Westtip Supplies UB

SOGN OG FJORDANE: Westtip Supplies UB

Fra venstre: Karl Ulrik Fanøy Nord, Håvard André Hunvik, Adrian Haavik, André Storøy Egeberg, Sindre Storøy Kolseth, Håkon Bakke og Peder Midtbø Liseth. Foto: UE Sogn og Fjordane.

  

Studiested:   Eid videregående skole, Teknikk og industriell produksjon
Forretningsidé:   Westtip Supplies skal levere innovative og kostnadsreduserande løysingar og kvalitetsprodukt til maritim næring, både lokalt, nasjonalt og internasjonalt. Produkta og løysingane vert kundetilpassa og levert til ein konkurransedyktig pris 
Lokale priser:                          Beste ungdomsbedrift, Beste produkt, Beste produktdesign
Følg oss:   Facebook 
Kontakt:   Sindre Storøy Kolseth,  Sindre_kolseth@hotmail.com, mobil 971 88 912

  

 «Vi har vært ambisiøse heile vegen, og forventingane har vært store heilt i frå starten av. Men at det skulle nå heilt til NM er berre heilt fantastisk. Vidare framover vil jobbe hardt og målretta, og det store målet no er å kunne hevde seg i NM.»

 

Westtip Supplies UB er ei innovativ og engasjert ungdomsbedrift frå Eid vidaregåande skule i Nordfjord. Bedrifta består av seks innovative og nytenkjande gutar på ein alder av 16 og 17 år. Alle seks ønsker å levere i frå seg eit kvalitetssikra produkt. 

Vi starta opp i oktober og sidan då har vi jobba med å utvikle produktet vi no har. Sidan over halve bedrifta har erfaringar innan oppdrettsbransjen vart det naturleg for oss å holde oss innanfor denne bransjen. Produktet vårt er mest kjend innan lakseindustri og fiskeoppdrett generelt. Vi har sørga for at dei ansatte på fiskeoppdretta får ein sikrare og betre kvardag på jobb og at friområda på båten er auka betrakteleg. Den er i tillegg mykje meir effektiv og sikrare enn dei som er no. 

   

Jurybegrunnelse - Sogn og Fjordanes beste Ungdomsbedrift 2015: 

Dette er en bedrift som i starten vurderte ulike produkt å produsere. Men etter hvert gikk fokuset over på et spennende og innovativt produkt. Standen var godt utstyrt med fysisk og digital framstilling av produktet.

De på standen hadde veldig god produktkjennskap og erfaring fra bransjen. De var gode på å selge og kommunisere ideen. Presentasjonen hadde fokus på læringseffekt, samt fokus på HMS og arbeidsforhold. Gode refleksjoner rundt det å drive en bedrift. Alle bak produktideen virket tydelig stolt over produktet og arbeidet de har lagt ned.

Vi tror at denne ideen har et stort potensial i en av verdens viktigste næringer innen matproduksjon. Markedet er også globalt.